• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Πρόσφατα Νέα

Eye Tracking: Η μέθοδος που έδωσε βραβείο στα super markets Χαλκιαδάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα (15 Ιουλίου 2014), σε μια τελετή όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ανακοινώθηκαν οι νικητές των σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2014. Η βράβευση αφορά την καινοτομία και τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.

Στα πλαίσια της παραπάνω εκδήλωσης βραβεύτηκε και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης ανάμεσα στα άλλα (3 βραβεία συνολικά) και στον τομέα: Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για την πρωτοπόρα έρευνα που έκανε με τη χρήση της τεχνολογίας οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) σε συνεργασία με τις εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία.

Χάρη στην τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) είμαστε σε θέση, για πρώτη φορά, να γνωρίζουμε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται την οπτική πληροφορία ο άνθρωπος, δηλαδή που ακριβώς κοιτάει και τι τραβάει την προσοχή του.

Με την παραπάνω τεχνολογία, που διαθέτει και αξιοποιούν οι εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία, είναι δυνατό να καταγραφεί που και τι βλέπει ο καταναλωτής ενώ ψωνίζει, πως κινείται στο χώρο του σούπερ μάρκετ, τι του αρέσει ή τι δεν του αρέσει αλλά και που «φλυαρούν» οι εταιρείες με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του καταναλωτή από προβολές που βαραίνουν το οπτικό του πεδίο.

Η συγκεκριμένη έρευνα που βραβεύτηκε έλαβε χώρα σε δύο υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, του Ομίλου «Βερόπουλος-Χαλκιαδάκης», από τους Βασίλη Ανδρεαδάκη, Βασίλη Σελίμη και Θωμά Καραντινό, υπό την εποπτεία του επιστημονικού διευθυντή της Εμμετρωπίας, Ιωάννη Ασλανίδη.

Έχοντας στη διάθεσή τους όλες αυτές τις πληροφορίες οι υπεύθυνοι της εκάστοτε εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρήσουν στις απαραίτητες αλλαγές ώστε να παίρνει ο καταναλωτής πιο γρήγορα και άμεσα την πληροφορία που πρέπει χωρίς να μπερδεύεται κάνοντας παράλληλα το καταναλωτικό του ταξίδι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο.


 
Amazon Kindle Phone, Θα έχει οθόνη 3D και eye tracking!
Οι οθόνες 3D στα κινητά ήταν μόδα το 2011 με την LG τότε να είναι πρωτοπόρος, βέβαια η ιδέα δεν αγαπήθηκε πολύ από τους καταναλωτές και οι εταιρείες άφησαν την τεχνολογία αυτή στα smartphones. Μια φήμη θέλει την Amazon να σκέφτεται να δώσει έναν αέρα του 2011 στο νέο κινητό που ετοιμάζει, καθώς σκέφτεται να του βάλει οθόνη 3D.

Επιπλέον για καλύτερη εμπειρία 3D, η Amazon θα δώσει τεχνολογία eye tracking στο κινητό, έτσι ώστε το κινητό να προβάλει την 3D εικόνα αρμονικά με τις κινήσεις του ματιού.

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά η Amazon θα βάλει τα παραπάνω στο Kindle Phone, αλλά φήμη είναι και δίνει πιθανότητες.

Πηγή: http://www.goodbyte.gr/
Συνεργασίες: ΙΕΚ Ξυνή
Εκτύπωση E-mail

Μεγάλη συνεργασία της Optotech και του Οφθαλμολογικού & Διαθλαστικού Κέντρου Εμμετρωπία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Ξυνή.

 
From Banner Blindness to Text Ads, Placement and Size Matter
Εκτύπωση E-mail

By Kinsey Wilson VP and Editor in Chief, USAToday.com

Editors rely on an imperfect blend of news judgment, style conventions, audience metrics, usability studies, and occasional reader feedback to come up with a smart website design. But on the business side, publishers have a much more direct way to measure the effectiveness of ad placements on their sites.
 
Measuring Emotional Response to Eye Tracking Ads
Εκτύπωση E-mail
November 17, 2010 by dbrendant, http://eyetrackingupdate.com

Investigators have been using eye tracking again, this time to determine how advertisers can use emotion and attention patterns to monitor consumers as they watch online advertisements. In the paper, authored by Thales Teixeira of Harvard Business School, Michel Wedel of the University of Maryland, and Rik Pieters of Tillburg University in the Netherlands, eye tracking was used to track a group of 58 students and staff members from a major Northeastern American university. Each participant was shown 28 video ads that were embedded in web pages as post rolls, or ads that are shown after the original video content.
 
How Restaurants Trick You Into Spending More
Εκτύπωση E-mail

January 4, 2010 by dbrendant, http://eyetrackingupdate.com

As we know, advertising is everywhere. Branding and aggressive marketing penetrate many aspects of our daily lives and routines. In an industry as lucrative and pervasive as the food industry, restaurants and supermarkets are no exception. And while it may seem like you’re momentarily at peace once you’ve sat down for a nice meal with a friend, many restaurants use standard tricks of the trade to guide your decision-making – and your wallet.
 
Web Usability Study Reveals the “Golden Triangle”
Εκτύπωση E-mail

June 14, 2010 by dbrendant, http://eyetrackingupdate.com

We’ve written a few articles on website usability and how, in particular, people search the web, scanning their eyes across the screen to seek out the results relevant to their search. Many studies using eye tracking heatmaps have shown that web users tend to scan in an “F” pattern – that is, focusing mainly on the upper left side of the screen and scanning across horizontally and then down the left hand side to check what’s on the page. This makes sense. Think about when you do a search on Google –how do you approach the page?
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>
Σελίδα 2 από 2

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr